söndag 25 oktober 2015

Dags för Värmlands vargar?

Ossi har varit en av de som betytt allra mest för mitt lag Alphavågen och jag vill önska honom lycka till inför Helloween-omgången. Listorna är snart ute och jag har en känsla av att det kan bli en svår omgång. I övrigt tror jag mest på Lars Olsson som är spelläggare i mitt högriskbolag Kalles Smällare. Han har drivit spelbutik i Haninge och har sett tusentals lopp och gjort X antal system. Han brukar ha med skrällarna! Skräller det i första eller andra är det bara hans system kvar av de 30 lag jag är med i på Tillsammans. Tredje nyckelpersonen i Alphavågen är Ralph Björklund. Av de kontakter jag har på nätet är han den som spelat in mest, men det kvittar vad man gjort förut det är nu som gäller. Kenny Höglin fortsätter som spelläggare i Magiska Sjuan, men kommer inte att lägga varje omgång.

Gå med i mitt minsta lag här så slussas du vidare!
https://goo.gl/QMqKIr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar