måndag 22 februari 2016

Arvikalaget

Så här engagerad är Pauli i Arvikalaget där han är spelläggare.

Bollnäs avklarat och tyvärr skral utdelningen igen för lagen borde ha presterat bättre om man ser på raden som gav 7 rätt. Med tanke på att i början av veckan var Piraten en 100% spik. 2 som jag behöll satt klockrent och som grädde på moset hade jag även Digital som spikförslag men sen händer det som jag har påpekat tidigare detta att man kollar på allt för mycket på olika tips,förslag från en massa experter,tidningar så man börjar hatta åt alla håll o kanter vilket är beviset att jag ödsla totalt onödiga streck på min säkraste häst i omgången.Men NU mina luttrade spelare skall vi ta nya tag i Halmstad och jag är 100% säker på att minst 2 första rankade vinner och dom skall jag hitta även denna vecka så hoppas Ni är även med denna vecka med några Femmor.

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/H956-9A6M-12370
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar